Friday 8 February 2008

19 Eylül 2007






Bunlar banyoda takılmayı ilk keşfettiği günden. Fotoğrafların bazıları bulanık ama olsun ne yapmakta olduğu anlaşılıyor en azından. Şu klozetin yanındakinde tuvalet kağıdıyla oynuyordu. O günden beri banyoda takılmayı çok seviyor. Banyoya kim elini yıkamaya girerse hemen peşinden oda giriyor. Küvete girip saatlerce içinde oturuyor. Birde suyu hafiften açarsanız deymeyin keyfine ozaman direk sanki şelale felan izliyomuş gibi kuruluyo suyun karşı köşesine ordan suyu izliyor. Arada ordan su içip suyu patiliyo. Geçen gün ben küveti doldururken içine girmeye çalışmış ben gördüğümde küvetin kenarından tek kolu tamamen suyun içine batmış bir şekilde dışarı çıkmaya çabalıyordu. Tabii bu esna da küvet neredeyse dolmak üzereydi. İyi ki görüp kurtardım. İçine düşse ne olurdu bilmiyorum. Yüzermiydi ki acaba? Aslında nette birkaç fotoğraf görmüştüm yüzen kedilerin ama. Bilmiyorum bizimki ne yapardı.

No comments: