Thursday 6 March 2008

3 Mart 2008








Bu ara yeni mekanı playstation ın üstü. Hatta bazen arkasına girip uyuyor. Ama ayaklarından biri içeri sığmadığından biri dışarda kalıyor. Kapak açılır açılmaz direk içine yerleşiyor. Gözüde akmış :))

Fotoğrafların birinde kolu arkada uyuyor. Hatırlarsanız aynısından birde küçükken çekmiştim ama o bayağı bulanıktı. Çekerken hemen hareket etmişti çünkü. Bu sefer derin uyuyordu. Bende iyi yakaladım. Yine orda uyukladığı diğer fotoğrafta da ağlayan çocuk gibi çıkmış hehe.

Birkaç tanede kendi yatağından var. Onlardan da sarılmış olduğu fotoğrafta derin uykudaydı. İlk fotoğrafta da yine esnerken. Esnerken çok fotoğrafını yakalıyorum çünkü genellikle uyurken garip garip şekillere bürünüyor. Bende fotoğraf makinasını kaptığım gibi yanında bitince ben açıp ayarlayana kadar uyanıyor bazen. Tam ben çekecekken de esniyor makinaya karşı.

No comments: