Sunday 22 February 2009

29 Aralık 2008





İlk fotoğrafta uyurken ki o garip yatış şeklini, patinin havada duruşunu felan çekmek istedim ama görüldüğü üzre bayağı bir bulanık oldu. Ben ayarlayıp yenilerini çekene kadar pozisyon değişti zaten. Yinede göstermek istedim. Bu arada tasma olayını da belirteyim; kendisini ara ara tasma takmaya alıştırmaya çalışıyoruz. Genel olarak başırısız sonuçlanıyor. Sanıyorum cinsinden dolayı yanakları tombişçe olduğundan, tasma bir şekilde rahatsız ediyor ve sürekli kaşınıyor. Bu denediğimiz 2. tasmaydı. 3-5 tane farklı materyalden daha deneyip doğrusunu bulmaya çalışacağız. Çünkü bahçeli bir eve taşınıp onu bahçelere saldığımızda üzerinde isim, telefon vs. taşıması gerekiyor. Dışarda takılmaya çok meraklı ama şimdilik sadece gözetim altında, kapı önünde 5-10 dk takılabiliyor. Tasmaya alışamazsa başında durmadan bahçeye çıkamaz, bu durumda onu bayağı kısıtlamış olur. Anlayıp dinlese :) takıcak ama dinlemiyo ki :D

No comments: