Saturday 5 September 2009

30 Mayis 2009 (Dogum Gunu!!)




Homie nin 2.Dogum gununu kutladik efendim. Disari cikmaya baslayana kadar su camdan disariyi izleyip, orada guneslenmeyi pek seviyordu. Ama sonra hem disari cikmaya basladi, hemde ben orda parcasini kullandigi mobilyayi kurunca artik o kadar cekici gelmemeye basladi orasida. Simdi hic tercih edilen bir yer degil. Birde soylemeyi unuttum artik Homie nin kendi odasi var :) Mama kaplarini ve tuvaletini kilere koydum. Kilerde mutfak tezgahi var extradan. Mamasi o tezgahin ustunde artik. Su beyaz duvarda ki cikinti da kilerde ki cikinti. Cok komik bir sekilde ben assagi inerken merdivenin yarisindan o cikintiya gecip, ordan tezgahin ustune atlayarak ulasiyor mama kaplarina. Neden adam gibi assagiya inip, tezgaha atlamiyor anlamadim. Kedi iste, kimbilir nasil sacma bir o kadar komik bir dusuncesi var. Dusuncelerini bilmeyi cok isterdim. Heralde gulmeden gecen bir dakikam olmazdi. Bilmeden bile bizi ne kadar guldurduklerini dusunurseniz :D Bu arada ben kilerde takilirkende beni izleme yeri orasi. Ilk siradan yerini aliyor hemen.

No comments: